1. KINTO Flex

KINTO Flex

Ofte stillede spørgsmål

Er der noget, du undrer dig over? Så er du på den rette side! Her finder du nemlig svar på de oftest stillede spørgsmål om KINTO Flex. Hvis du ikke finder svar på dit spørgsmål her, så sidder vores serviceteam klar til at hjælpe dig med stort og småt. 

Send os en mail: service.share@kinto-mobility.dk

Ring til os: +45 80203040

Om lejeaftalen

Nej, lejeaftalen er bindende og kan ikke opsiges.

Ja, når først du har bestilt via vores formular, er din bestilling bindende.

Nej, der er ingen førstegangsydelse. Læs mere om betaling her.

Løbetiden på lejeperioden er: Løbende måned + 4 måneder. Løbende måned betegnes som max 25 dage. 

Kontakt os, hvis du ønsker at vide, om lejeaftalen kan forlænges. I nogle tilfælde er det muligt. Desværre kan vi dog ikke garantere det.

Se vilkår og betingelser nedenfor.

Ja, du skal være fyldt 22 år for at benytte KINTO Flex. 

Hvad er inkluderet i prisen?

Hvor mange kilometer pr. måned er inkluderet i lejeaftalen?

Der er 1.500 kilometer pr. måned inkluderet i din KINTO Flex lejeaftale. Læs mere om antal kilometer og ekstra kilometer her.

Hvad gør jeg, hvis jeg har kørt mere end de inkluderede kilometer?

Hvis du kører mere end 1.500 kilometer pr. måned (6.000 kilometer i alt i lejeperioden), så koster det 2 kr. pr. ekstra kilometer. Læs mere om ekstra kilometer

Hvilke dæk er med i prisen?

KINTO Flex biler leveres med sommerdæk. Helårsdæk kan tilkøbes. Kontakt os, hvis du er interesseret i helårsdæk. 

Hvilken forsikring er med i prisen?

Du kan med ro i maven leje KINTO Flex, for lejeaftalen er inklusiv forsikring. Læs mere om hvordan du er forsikret

Bestilling af bil

Hvilke kampagnekoder har de forskellige biler?

Kampagnekoderne finder du under de forskellige bilmodeller.

Hvad skal der stå i feltet ’Afdeling/Costcenter’ i bestillingsformularen?

Når du vil bestille en KINTO Flex, skal du ikke udfylde feltet. Feltet er der, fordi platformen også benyttes til oprettelse af brugere, som ønsker at benytte sig af delebiler gennem KINTO Share.

Hvad skal der stå i feltet 'firmakode' i bestillingsformularen?

Når du vil bestille en KINTO Flex, skal du ikke udfylde feltet. Feltet er der, fordi platformen også benyttes til oprettelse af brugere, som ønsker at benytte sig af delebiler gennem KINTO Share.

Hvad skal der stå i feltet ’kampagnekode’?

Her angives den kampagnekode, som viser os, hvilken bil du ønsker at bestille. Koderne finder du her under hver bilmodel.

Udlevering og aflevering af bil

Hvorfor bliver du kontaktet af en Toyota-forhandler efter bestilling?

Du vil blive kontaktet af en Toyota-forhandler for at aftale levering/afhentning/aflevering af din KINTO Flex. Toyota og KINTO Flex samarbejder.

Hvad skal jeg gøre med bilen efter endt lejeperiode?

Efter lejeperioden skal bilen tilbageleveres til den Toyota-forhandler, som udleverede bilen til dig. Du aftaler dato og tidspunkt med forhandleren.