1. KINTO Share
  2. Sådan virker det
  3. Anmeld fejl eller skade

KINTO Share

Er skaden sket?

Vi kender det nok alle sammen. Der er kommet en skade på den bilen - enten uden at vi har set det ske, fordi vi har været så uheldige at være implicerede i en ulykke eller måske på grund af et stenslag i ruden. 

Vi vil gerne sikre os, at du er tryg ved at køre KINTO Share delebiler. Derfor er vores service inklusiv forsikring og vejhjælp. 

Anmeld skaden og kom godt videre

Har du været ude for en ulykke eller har bilen fået en skade, skal du hurtigtst muligt kontakte vores kundeservice, som sidder klar til at hjælpe døgnet rundt. De kan kontaktes på telefon +45 80 20 30 40. Vores serviceteam vil sørge for at hjælpe dig videre uanset ulykkens omfang. 

Derefter skal du anmelde skaden ved at udfylde blanketten nederst på siden.

Er delebilen ikke i den forventede tilstand ved overtagelse?

Når du skal starte reservationen af din KINTO Share delebil gøres det via appen KINTO Share Denmark. I samme ombæring skal du også rapportere, om bilens tilstand (både indvendigt og udvendligt) lever op til dine forventninger. Det er vigtigt, at du rapporterer eventuelle fejl og mangler, så vi er sikre på, at du overtager en bil, hvor alt er, som det skal være. 

KINTO appen gør det nemt!

I vores app kan du både oprette en bruger, reservere en delebil og planlægge reservationer ud i fremtiden. Den er nem at bruge, og du har KINTO Share let tilgængelig. Download den nu!

Anmeld skade her