1. KINTO Share
  2. Sådan virker det
  3. Anmeld fejl eller skade

Er skaden sket?

Bare rolig

Vi kender det nok alle sammen. Der er kommet en skade på bilen - enten mens vi holdt parkeret, fordi vi var så uheldige at være implicerede i en ulykke eller måske fordi, vi fik et stenslag i ruden. 

Vi vil gerne sikre os, at du er tryg ved at køre KINTO Share delebiler. Derfor er vores service inklusiv forsikring og vejhjælp. 

Anmeld skaden og kom godt videre

Har du været involveret i en ulykke eller har bilen fået en skade, skal du hurtigst muligt kontakte vores kundeservice, som sidder klar til at hjælpe døgnet rundt. De kan kontaktes på telefon +45 80 20 30 40. Vores serviceteam vil sørge for at hjælpe dig videre uanset ulykkens omfang. 

Derefter skal du anmelde skaden ved at udfylde blanketten nederst på siden

Er delebilen ikke i den forventede tilstand ved overtagelse?

Når du skal starte reservationen af din KINTO Share delebil, gøres det via appen KINTO Share Denmark. Her skal du også rapportere, om bilens tilstand (både indvendigt og udvendligt) lever op til dine forventninger. Det er vigtigt, at du rapporterer eventuelle fejl og mangler, så vi er sikre på, at du overtager en bil, hvor alt er, som det skal være. 

KINTO appen gør det nemt!

I vores app kan du både oprette en bruger, reservere en delebil og planlægge reservationer ud i fremtiden. Den er nem at bruge, og du har KINTO Share let tilgængelig. Download den nu!

Anmeld skade her